zaterdag 20 februari 2016

Week 3 - afvallen


Wat gaat de tijd toch verschrikkelijk snel. Week 3 alweer bijna voorbij. Dit was weer een goede week. Hou me nog steeds erg goed aan de dagelijkse 30 punten en er is inmiddels alweer 5,1 kilo af! 


Een paar maanden geleden had ik foto's gemaakt van mezelf. Als ik deze foto's zie, zie ik echt mezelf niet. Qua lichaam begin ik mezelf weer terug te krijgen. Ik zie het al en merk het ook aan mijn kleding. 


Het enige lastige is het water drinken. Het gaat wel goed, maar zou naar mijn idee nog meer moeten drinken. Ik pak wel Slimpie siroop. Ideaal! Je drinkt dan beter het water, maar je drinkt het met een smaakje. Ook ben ik verzot op Crystal Clear. Dat is ook erg goed en vooral lekker.

Ik wil nu snel een afspraak inplannen voor als ik mijn doel heb bereikt. Dan heb ik een gigantische stok achter de deur en weet ik dat ik door moet zetten. Natuurlijk is mijn kleding ook een stok. Ik merk al aan mijn kleding dat die beter gaat zitten en vooral losser zit. Ook weer een extra stimulans om door te gaan!

Ik ga vol vertrouwen week 4 in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten