zaterdag 20 februari 2016

Pinkpop 2016!



Vandaag was het dan weer zover!
De kaartverkoop van Pinkpop 2016. Ik was al vroeg ingelogd op de computer via Ticketmaster. Hier stond ook dat ik in het begin van de wachtrij zat. Dan is het ook maar hopen dat het zo is, want ik ben niet de enige die naar Pinkpop wil.


Het is gelukt! Ik en een vriendin zijn er weer bij. Dit word mijn 3e jaar Pinkpop op rij. We hebben de weekendkaarten! Wij gaan ook weer naar de camping waar we het 1e jaar stonden. Hier hadden we van moment 1 een heel goed gevoel bij. Wat een leuke mensen die daar werken en wat een gezellige camping. Geen gesodemieter, geen ruzies en vechtpartijen. Gewoon gezelligheid, plezier en vooral GENIETEN!
Genieten van muziek, van het heerlijke weer (niet altijd, zoals in ons 1e Pinkpop jaar met het onweer) en van heerlijk eten. 

Pinkpop 2016

Er zijn weer genoeg namen die ik wil gaan zien. Ik laat me weer verassen, zoals 2 jaar geleden. Dat was natuurlijk onze ontdekking van Twenty One Pilots. 
Bastille stond er bijvoorbeeld 2 jaar geleden ook. Toen helaas niet kunnen zien ivm de snelle kaartverkoop door de Rolling Stones. Toen konden we geen weekend kaarten krijgen en de dagkaarten waren ook al op.

Alle 3 de afsluiters wil ik super graag zien! 
Ook ga ik Doe Maar weer zien. Dat word de 3e of 4e keer voor mij. Ja, ik ben een groot Doe Maar fan. Ik ken alle liedjes en kan ze allemaal mee zingen. Kijk maar eens goed naar de namen, er zijn zoveel namen waar ik wil kijken. Helaas kan ik ze niet allemaal zien. 
Natuurlijk horen jullie van mij wanneer ik er ben geweest met mijn ervaring. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten