donderdag 18 februari 2016

Eerste indruk Lush Imperialis




Al een tijd zoek ik de juiste dagcrème of een moisturizer.
Ik heb een redelijk droge huid, daarentegen ook een vettige huid. Als ik foundation opdoe zonder een crème dan zie je heel duidelijk dat deze foundation op mijn huid ligt. Hierdoor krijg je dat "cakie" effect. Helemaal niet mooi! Ik heb al wat verschillende dagcrèmes gebruikt, maar elke keer krijg ik daar veel puistjes van. Na 1x gebruiken merk ik al wel of mijn huid er goed op reageert of niet. Soms blijf ik het dan wel langer gebruiken, omdat je huid altijd moet wennen. Soms stop ik hier dan ook mee.





Deze Lush Imperialis heb ik gekocht. Deze moisturizer is dus voor de gecombineerde huid, zoals de mijne. Ik heb deze gisteren en vandaag al gebruikt en ik vind deze ideaal. Eerst maak ik mijn gezicht schoon met de Lush Ultrabland, met de Tea Tree toner. Als ik dat heb gedaan gebruik ik de Imperialis. Ik vind deze combinatie geweldig. Mijn huid is gevoed, wordt niet super vet, maar blijft dus ook niet droog. De perfecte verhouding. 

Imperialis heeft wel een aparte geur. Ik vind deze juist lekker, maar ik kan wel begrijpen dat niet iedereen dit lekker vind. Het is een redelijk anti septische geur. 
De ingrediënten zijn voornamelijk lavendel, oranjebloesemwater en St. Janskruid. Dit zorgt ervoor dat je huid kalmeert, maar wel de juiste hoeveelheid voeding krijgt.  




Ik krijg er zoals ik nu merk een erg zachte huid van, die goed gevoed is. Ik ben er nu al enthousiast over en nu zal de tijd het leren of deze goed is voor mijn huid. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten