vrijdag 12 februari 2016

Week 2 bijna om




Zo, daar ben ik weer met een update.
Afgelopen week is weer goed gegaan. Ik hou me goed aan de punten en ik eet wat ik wil. Het is opletten, wat je eet. Daarom ben ik natuurlijk gaan afvallen omdat ik veel te veel at en veel te slecht. 
Inmiddels ben ik al 3.7 kilo kwijt. Iets waar ik ontzettend trots op ben. Ik zit nu al onder het gewicht toen ik een paar maanden geleden was gestopt. 

Ook kan ik zeggen dat ik al minder honger krijg. Mijn maag is al iets aan het slinken en ik neig nu ook veel sneller om meer fruit en groente te pakken. Het is super lekker en zoveel gezonder. 

Waarom ben ik zo ontzettend veel en vooral ongezond gaan eten? Dat is echt omdat ik een emotie eter ben. Als ik niet lekker in mijn vel zit, heb ik nergens zin in en al helemaal niet in koken. Ik neig naar friet, chips, chocolade en snoep. Nu heb ik dit nog niet volledig onder controle, maar omdat ik weet waar ik het voor doe en ik duidelijk goed aan het afvallen ben wil ik niet aan mijn emoties toe geven. Als het een keer niet mee zit stoppen, maar doorgaan!

Heb met mezelf afgesproken dat ik 1x in de week friet kan en mag eten. Zo houd ik het afvallen het langste vol en de kilo's moeten er wel afgaan, maar dat hoeft niet in een super tempo. Zolang ik het vol houd is het goed. 

A.s. dinsdag ga ik naar het concert van Twenty One Pilots. Dan laat ik zeker het bier staan en zal misschien wel een glaasje fris pakken, maar dat bier zeker niet! Natuurlijk ga ik hiervan foto's en video's maken. Dan zul je hierover ook een review kunnen lezen. 
Voor het concert zal ik wel goed eten, maar natuurlijk de gezonde dingen. Ik wil wel een vol gevoel hebben als ik weg ga. Dan ga ik niet snakken naar wat slechts. 

Ik wil iedereen een heel fijn weekend wensen!

Liefs -x- Margje

1 opmerking:

  1. Gezonde voeding, sporten en een vleugje doorzettingsvermogen, dan kom je een heel eind ;)
    En oja, eiwitten en vezels! Die zorgen voor een verzadigd gevoel waardoor je minder snel honger krijgt.

    Ik ben me ook al een tijd aan het verdiepen in voeding en oefeningen die je thuis kunt doen, dus zo kunnen we elkaar scherp houden! :)

    BeantwoordenVerwijderen