zaterdag 6 februari 2016

Mijn eigen blog!

Welkom bij mijn blog, LifestylebyMargje! 
Wat ontzettend leuk dat je een kijkje neemt in mijn leven als blogger. Hier geef ik mijn mening, maak ik reviews en deel ik leuke Margje dingen met jullie.



Waarom deze blog?
Deze blog ben ik begonnen omdat ik het leuk vind om mijn verhalen, ideeën, mijn passies en mijn mening te geven over onderwerpen waar ik van hou. Zoals je kunt gaan zien gaat dat over lifestyle, beauty, motor rijden en mijn grootste passie: muziek. 
Maar waarom begin ik dan ook een blog in een tijd waarin je al zoveel blogs op internet kan vinden?
Ik richt me niet alleen op 1 onderwerp. Ik hou heel erg veel van beauty, zoals make up en verzorgingsproducten, wil hier meer informatie over geven en dus ook mijn mening kunnen uiten wat ik wel en niet lekken en fijn vind. Er zijn veel producten die ik uitprobeer en veel hiervan vind ik geweldig om te gebruiken. Natuurlijk zijn er ook producten die voor mij minder goed werken. 

Mijn andere grote hobby en uitlaatklep is motorrijden. Vorig jaar ben ik begonnen met lessen. Helaas kon ik vorig jaar niet doorgaan door omstandigheden. Na deze winter ga ik weer verder en stap ik weer op de motor en nu om dit jaar mijn rijbewijs te gaan halen. Dan wil ik meer ervaring op doen en mooie tochten maken.

Er is voor mij nog veel meer te vertellen dan alleen over beauty en motor rijden, zo ook muziek. Ik ben een verschrikkelijk groot muziek fanaat. Ik sta op het werk vrijwel nooit stil, vooral niet als ik een mooi liedje hoor. Ik zing altijd mee (wil niet zeggen dat dit altijd even zuiver is) en weet veel achtergrond info over de muziek en de artiest. Ik absorbeer de liedjes, de info over de artiesten en muziek en vooral de teksten. Muziek is voor mij emotie en kan hier zoveel in kwijt en ga helemaal op in muziek.

Genoeg te vertellen dus! Kijk gauw verder op mijn blog en laat je inspireren. Heel veel leesplezier!

Liefs -X- Margje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten