donderdag 11 februari 2016

Lush review februari









Mijn allereerste review ooit! Dan doe ik dat ook maar gelijk goed van een prachtig merk: Lush. Wat hou ik toch van dit merk. Ik zou het liefst de hele winkel leeg kopen. Dan wordt het wel een erg duur grapje.


Wat is Lush?
De producten van Lush zijn allemaal hand gemaakt en zijn met verse ingrediënten gemaakt. Op de producten die je koopt zie je een sticker met de persoon die dat ook werkelijk heeft gemaakt. Lush komt uit Engeland en als je verder op het internet kijkt en filmpjes op YouTube zal kijken kun je zien hoe sommige producten worden gemaakt.

Lush heeft bad, douche, haar, gezichtsverzorging, zonbescherming en zelfs eigen make up. Voor ieder wat wils kun je gerust zeggen. Lush heeft een vast assortiment, maar ook speciale edities zoals kerst, valentijn, Pasen en Halloween. 

Kijk voor meer informatie en een impressie op: www.lush.nl. Hier staan ook de winkels in Nederland op waar je naar binnen kan gaan en al gelijk een heerlijke geur tegemoet komt. 

Waarom ben ik zo gek op Lush?
Lush is geweldig! Voor mij is dit omdat er allemaal natuurlijke producten worden gebruikt, het is proefdiervrij, het ruikt heerlijk en mijn huid knapt ervan op. Mijn huid is wat gevoeliger en zeker problematisch qua puistjes. Ik kan niet tegen alle producten voor de huid, maar als ik Lush gebruik wordt mijn huid een stuk rustiger. 



Wat heb ik gekocht?


€ 6,45

Deze heerlijke bath melt maakt je huid heerlijk zacht en de geur is heerlijk kruidig. Er zit een geur in die heel bekend is, maar ik nu niet kan benoemen. Iemand die goed verkouden is of last heeft van de luchtwegen kan deze goed gebruiken. Het zorgt ervoor dat je luchtwegen open komen te staan en zorgt ervoor dat je heerlijk ontspant. 




Deze geur vind ik persoonlijk niet lekker, de geur is te sterk. Ik hou van zoetere, frissere geuren. Als je van veel natuurlijke geuren houdt is dit zeker een aanrader! Het ruikt naar eikenmos en dit zit er ook in. Ik zal deze wel verder gaan uitproberen, maar zal deze nooit uit mezelf kopen.



€8,95

Wat hou ik van deze verrukkelijke geur! Het is een honing/karamel geur. Ken je toevallig de Honey I Washed the Kids geur? Deze shampoo bar heeft het ook. Gebruik deze shampoo bar op je natte haar en laat je haar goed schuimen. Even laten zitten en daarna uitspoelen. Voor iemand die dikke en droge haren heeft is dit een aanrader. Je hoeft niet zoveel te gebruiken en je merkt meteen gigantisch verschil. Je haar gaat glanzen en worden lekker zacht.



€23,95

Superbalm heb ik gekocht vanwege mijn hoofdhuid problemen. Ik heb een droge hoofdhuid die heel snel vet wordt. Ja, ik weet het, dit klinkt ontzettend raar. Sinds ik mijn haren lang heb laten groeien heb ik hier al last van. Ik heb al zoveel middeltjes geprobeerd om mijn hoofdhuid kalm te krijgen. Als ik net mijn haren heb gewassen zie je niets van de roos, maar na 1 a 2 dagen zie je de roos weer zitten. Deze "olie" doe ik op mijn hoofdhuid en ik voel al direct een rustigere huid. Nu ga ik dit een tijd proberen en laat ik jullie weten hoe het is gegaan.



€8,50

In de kerstcollectie heb ik de Comforter bubble bar gekocht. Deze ruikt lekker naar een bessen, eigenlijk een cassis geur. Is zo mooi roze en zorgt ook voor een baby zachte huid. Ik was in de Lush winkel en zag deze shower gel en kon dit niet laten staan. Nu kan ik me altijd wassen met deze zoete, frisse geur.



€4,95

Deze heerlijke bloemige rozengeur is een prima bruisbal om van te genieten. Deze is sterk geurend, maar in het water is het heel subtiel. Deze bruis bal kleurt het water vrijwel niet en lost naar mijn gevoel te snel op en heb je daar niet zo lang plezier van. Dit is zeker een goede bruis bal voor Valentijn! Juist omdat hier bloemenknopjes in zitten en ze de blaadjes los laten fleurt het je bad mooi op!



€4,95

Dit is mijn favoriete bruisbal! Wat een onwijs goddelijke geur. Zo lekker! Het is erg zoet en toch ook een beetje een cassis geur. De geur is wel moeilijk te omschrijven, maar als je van zoete geuren houdt is dit een aanrader. De bal is mooi roze, maar aan de binnenkant zit er een blauw/groene kleur. 
Ik hoop dat dit een blijver is bij Lush, want deze wil ik veel vaker kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten