donderdag 18 februari 2016

Undercut


Foto gemaakt door Sam, van V.I.P. Hair by Sam


Lang nagedacht of ik weer iets anders wilde met mijn haren. Ik ben nu eenmaal een persoon die veel wil uitproberen. Ik hou van aparte kapsels en vooral van felle kleuren. Een paar jaar geleden heb ik een side cut gehad. Een stuk van de zijkant van mijn haren afgeschoren.
Ik vond dat een super leuk kapsel! Ook praktisch. Ik heb heel erg dik haar en vooral erg veel haar.
Het is niet alleen dik en veel haar, maar ook onhandelbaar.
Nu mijn haren lang zijn kan ik ze vast doen, los laten hangen, maar ook bijvoorbeeld krullen.

Toen ik kort haar had kon ik er helemaal niets mee. Ik werd er helemaal gek van. Toen heb ik mijn haren laten groeien en kon ik met iemand mee als model. Die wilde wel wat anders proberen en zo kwamen we op die side cut.
De side cut zorgde er al voor dat een deel van mijn haar weg was. Hierdoor kan ik beter mijn haren wassen en beter behandelen. De side cut was ik op een gegeven moment beu en ik heb daar een weerborstel, dus die haren stonden altijd omhoog. Dat zag er niet uit als mijn haren iets langer werden.  Na een tijdje heb ik dat uit laten groeien.

Nu begon het weer erg te kriebelen. Vooral omdat mijn punten dun en dood waren moest er iets gebeuren. Natuurlijk wilde ik weer dat er haren af gingen en ik al veel foto's had gezien van een undercut vond ik dat wel een goed idee! Nu kan ik mijn haren ook weer beter behandelen en ik heb al heel wat minder haar op mijn hoofd. Dit komt weer ten goede van mijn ongelooflijke moeilijke hoofdhuid. Nu is het makkelijker om mijn haren te wassen en nu zal dat minder tijd gaan kosten.

Ik ben er super blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten